Продавець Интернет магазин «tavit-shopping.com.ua» розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
391 відгук
promo_banner

Поширені питання

  • Я можу обміняти або повернути товар ?

    Ув . покупець ,будьте дуже уважні при замовленні товару , при визначенні свого розміру і кольору.

    Обмін товару проводиться тільки в разі неусувне виробничого браку або невідповідності замовленої вами моделі:
    Якщо при отриманні замовлення Ви виявили непереборний шлюб, Ви можете обміняти товар ЗА РАХУНОК НАШОЇ КОМПАНІЇ протягом 2-х днів з моменту отримання замовлення (номер ттн повинен бути надісланий нам у вказаний раніше термін).

    Обмін можливий на той же товар, що був замовлений Вами тільки в тому випадку якщо повернений Вами товар буде з біркою і упакований, також без видимих слідів використання.

    Если выше  указанные требования будут не соблюдены, обмен не возможен.

    Что в этом случае нужно делать:

    1) Написать нам письмо на e-mail : miss.podium1@gmail.com , к письму ОБЯЗАТЕЛЬНО приложить ФОТО брака.

    2) Отправить брак в течении 2-х дней с момента получения заказа, прислать Номер ТТН на e-mail : miss.podium1@gmail.com , или продиктовать ТТН по тел.


    3) Обмен производится, только при наличии ФОТО брака, только после получения Вашей посылки.
    Внимание: Ношеные, стираные, ошибочно Вами заказанные  вещи обмену и возврату не подлежат.

    4) Повернення немає, так як товар викуповується з фабрик оптовими партіями, що дає Вам можливість придбати його за нижчою ціною. Тому якщо ви хочете поміряти, помацати купуйте у роздрібних магазинах на 200 – 300 грн дорожче такі ж речі.

  • Розмірна сітка .

  • Не можу оформити замовлення через корзину, що робити?

    Якщо у Вас не виходить оформити замовлення через корзину, можна надіслати замовлення на пошту miss.podium@bk.ru :
    1) Вкажіть у замовленні Ф. І. Про
    2) Номер Вашого телефону
    3) Вказати код товару який Вам необхідний .
  • Як повідомити про оплату замовлення?

    Після оплати повідомте за телефоном менеджеру , можна в смс (вказавши в повідомленні Ф. В. О. на кого оформлено замовлення, точний час оплати та суму) ! Про оплату потрібно повідомляти у робочий час .

    Телефон:

    +380 (95) 175-75-45 Таня , +380 (96) 385-88-43 Марина

    Або на e-mail : miss.podium1@gmail.com вказавши в повідомленні Ф. В. О. на кого оформлений замовлення, точний час оплати та суму.

     

    Приклад:

    оплачено : 5000 грн, 11.04,15 , 15:33
    Іванова Марина Вікторівна 095 00 00 000
  • Умови співпраці для України ?

    Мінімальне замовлення, для покупки за ОПТОВОЮ ціною - 3 будь-які одиниці з сайту.

    Якщо у Вашому замовленні 1 або 2 одиниці, то це роздрібний замовлення.

    Працюємо по 100% передоплаті на карту Приватбанку.

    Після оформлення замовлення, Вам передзвонить наш менеджер, після ми надішлемо Вам повідомлення на пошту або телефон з реквізитами і точною сумою для оплати замовлення.

    Після повідомлення про оплату, Ваше замовлення збирається протягом від 1-го до 3-х робочих днів.

    Доставка здійснюється транспортною компанією 
  • Весь товар в наявності?

    В основному весь товар виставлений на нашому сайті є в наявності .Всі замовлення збираються на наступний день після оплати .

    Без оплати товару не відкладається , по цьому немає сенсу заздалегідь запитувати про наявність на складі !!!

    Якщо після оплати не буде потрібного кольору або розміру, є кілька варіантів подальших подій (за вашим бажанням):

    1 ми повідомимо вам коли його завезуть на склад (можна почекати)

    2 або запропонуємо заміну на інший товар

    3 або повернемо гроші за відсутні позиції в цей же день

    4 можемо залишити залишок грошей на наступну вашу закупівлю

     

     

  • Дропшиппинг !!!

    Що таке dropshipping?

    Це вид підприємницької діяльності, який полягає в реалізації товарів фірми-постачальника посередником (дропшиппером). При цьому товар відправляється прямо до покупця. Прибуток дропшиппера формується за рахунок різниці між оптовою ціною, яку він сплачує постачальнику, і роздрібною ціною, за якою продає товар клієнту. У дослівному перекладі з англійської «drop shipping» — пряма поставка.

         Фирма-поставщик то есть мы, высылает товар по адресу, который сообщает дропшиппер (продавец). Дропшипперу для своей деятельности не нужно тратиться на содержание офиса, склада, поэтому заработок с помощью сервиса прямых поставок эффективнее офф-лайн торговли . Такой подход также позволяет экономить значительное количество времени на доставку.

    Благодаря дропшиппингу продавец товара избавляется от затрат на логистику, хранение и обработку товара, что позволяет сосредоточить все усилия на основной деятельности – поиске покупателей.

    Але не це найцікавіше в такій схемі. Найцікавіше в тому, що продавець сплачує за товар постачальнику тільки після отримання передоплати від покупця. Саме ця умова зробило можливим відкриття бізнесу практично без вкладень і зумовило таку популярність дропшиппинга.

  • Можна зробити замовлення в роздріб ?

    Мінімальне замовлення за оптовими цінами від 3-х одиниць. При замовленні 1-2 одиниць товару, замовлення буде вважатися роздрібним. При роздрібному замовленні ціна замовленого товару змінюється. Ціна кожної одиниці замовленої збільшується на 30 гривень.
  • Як дізнатися № ТТН ?

    Після відправки замовлення, в цей же день № ТТН Вам напишуть на Вашу електронну адресу або повідомленням на мобільний телефон.
  • Колір отриманого товару не відповідає кольору товару на фото з сайту, чому?

    Прохання перед оформленням замовлення прочитати оголошення на головній сторінці сайту."Зверніть увагу на те, що ми використовуємо всі можливі способи для демонстрації товару на сайті в найбільш вигідному світлі ― використовується спеціальне освітлення для зйомки фотографій. Тому отриманий Вами товар може дещо відрізнятися від фотографії (бути трохи світліше чи темніше)"
  • Як правильно оформити замовлення в нашому магазині ?

    При оформленні замовлення, будьте дуже уважні при виборі моделі, розміри та кольори . Після оплати замовлення, зміни в замовленні (поміняти модель, розмір, колір) не приймаються. Щоб не було непорозумінь, просимо Вас відповідально поставитися до оформлення замовлення.Якщо виникають питання при оформленні замовлення , просимо вказати їх у поле коментарі до замовлення .

    Також замовлення можна оформити в телефонному режимі (за кодом моделі ) або через корзину.

  • График работы и отправок?

    Все заказы  Мы принимаем :

    Пн – на почту, через корзину либо по телефону с 9:00  до 18:00.

    Вт – на почту, через корзину либо по телефону с 9:00 до 18:00.

    Ср – на почту, через корзину либо по телефону с 9:00 до 18:00.

    Чт – на почту, через корзину либо по телефону  с 9:00 до 18:00.

    Пт – на почту, через корзину либо по телефону с 9:00 до 18:00.

    Сб – на почту, через корзину либо по телефону с 10:00 до 17:00.

    Вс – только на почту либо через корзину.

    Відповіді на дзвінки і пошту гарантуємо тільки в робочий час до 18:00. Відправлення*: Пн, Вт, Ср, Чт, Сб. П'ятниця ― Неділя ― відправлення немає.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner